0

TID

Lite gamla bilder från när Sofie och jag var och hälsade på Marielle i London 2009
 
Tid känner jag verkligen är en bristvara i mitt liv just nu. Känns som om jag bara jobbar, sover och är på kursen/pluggar i veckorna, och sen är det helt plötsligt helg igen, och då är den ofta fullspäckad den med.
 
Känns som om det var väldigt länge sedan jag bara hade en myskväll med någon av mina fantastiska vänner. Utan att göra något särskilt... utan bara umgås. Därför längtar jag så himla mycket tills på torsdag när jag ska ner till Marielle! Tre dagar av bara mys och häng med två av mina favvogirls! Behöver verkligen fylla på mina sådana förråd inför vintern, haha!
 
(Även om jag nog kommer ha lite ångest inför hur vi i min grupp sen ska hinna med delinlämning 2 som är på söndag kväll! GAAAH!)