0

Varför jag bloggar

 
Jag har bloggat sen jag var ungefär 3 år ca. Det känns i alla fall så när jag läser mina första inlägg.. Men det kan vara så att det bara är 6 år eller så, och jag faktiskt skulle fylla 24 år när jag började blogga. Men det talar vi inte högt om.
 
Jag började blogga för att jag alltid gillat att skriva av mig; har nästan alltid skrivit dagbok, och bloggen blev som en ny, mer lättillgänglig dagbok för mig. Sen var det ju så klart en bonus att mina kära vänner som jag inte hade möjlighet att träffa varje dag kunde gå in och läsa och se vad jag hade för mig (jag är ingen vidare telefonmänniska). Sen att min syster kan läsa vad jag önskar mig i julklapp och födelsedagspresent och sedan tipsa resten av släkten är också bara en bonus!
 
Nu är det skitkul att gå tillbaka i tiden och läsa om allt jag skrivit om för flera år sedan, så jag tänker att om ytterligare 6 år kommer jag fortfarande sitta och skratta åt allt konstigt jag skrivit. Och det vill jag ju inte beröva mitt framtida jag, så därför fortsätter jag att skriva. Om än sporadiskt eller ibland superintensivt.
 
Har lagt upp en kategori som heter Allt om Anni, där man ska kunna läsa en liten sammanfattning om mig, om man nu mot förmodan inte redan vet allt om mig. Så det är därför detta inlägg kommit upp, och det kommer komma ett till med lite mer fakta om mig tänkte jag.