0

Mello so far...

Måste ju ändå ta upp det här med Mello och de delfinaler som har varit och hur det egentligen har varit eller inte varit över huvudtaget. 
 
Delfinal 1:
 
 
Jaha, vad ska man säga.
 
David L = Dålig låt, men han är verkar ju trevlig.
Cookies n Beans = Gillar deras countrystajl, men detta var ju inte country. Men fin låt ändå. Inget jag vill skicka till Malmö, men något som jag kanske inte kommer byta låt på när den kommer på skivan (som jag så klart kommer köpa).
Jay Jay = Kass låt, och han är ju inte så himla sympatisk han heller tycker jag det verkar som.
Mary N'diaye = Såååå tjatig låt, och bara så jäkla löjlig. Känner bara agg mot detta.
Eric Gadd = Gillade faktiskt denna låt. Tycker den var mysigt faktiskt. Men ingen superhit direkt.
YOHIO = Han var ju söt ju. Och hade mest scenvana av alla. Och låten var OK.
Anna Järvinen = Tack, men nej tack. Inte min kopp te.
Michael Feiner & Caisa = ASBRA LÅT, men tyvärr är HON helt jävla kass. 
 
Slutsats: Vill ingen ska gå vidare till Malmö. Men kommer lyssna på Cookies och Michael Feiner och ev även Gadd när skivan kommer. I övrigt inget att hänga i julgranen.
 
Delfinal 2:
 

 Här hade jag ändå lite mer hopp, men usch vad besviken jag blev...
 
Anton Ewald = Sjöng han ens? Eller var det bara den stackars gossen i kulissen? När han väl sjöng så lät det inte bra alls i alla fall. 
Felicia Olsson = Hon hade en fin låt, men inte riktigt pondusen för att bära upp låten.
Joacim Canz = Vilken fruktansvärd låt - jag DOG lite inombords.
Swedish House Wives = Såååååå besviken blev jag. De sjöng ju inte ens bra tillsammans, och låten var verkligen så där... Men snygg outfit hade Pernilla i alla fall.
Erik & Tone = Dåligt, falskt och konstig låt.
Louise Hoffsten = Jo men det var väl OK. Ingen Mellolåt direkt. Men en fin låt liksom.
Rickard Wolff = Har aldrig gillat honom, och gör det inte nu heller.
Sean Banan = Sämre än förra året till och med.
 
Slutsats: KASST. Jag blev så sjukt besviken.
 
Hoppas på i morgon nu istället, verkar ju kunna vara lite bättre i alla fall...