0

Fab Helg i Malmö

I helgen var jag i Malmö! Och Köpenhamn!

Var och hälsade på min kära Sofie som tagit sitt pick och pack och flyttat till sin kärlek i Malmö. Där bor hon nu tillsammans med sin Dag i deras stora, fina, luftiga, alldeles underbara lägenhet med ett eget discogolv. Och en riktig matsal - i ordets rätta bemärkelse. Och balkong som vätter ut mot en stor park. Hur underbart som helst!

Som tur för oss så bor ju Madde oxå i Malmö, så hon var med oss en hel del under helgen oxå! På fredagen hade vi lite tjejmiddag med lite vin och dans och det slutade faktiskt med utgång på Kio - som tydligen är ett av de bättre ställena i Malmö.. Var lite trött efter resan så jag kunde inte riktigt uppskatta det dock.

På lördagen tog vi tåget till KÖPENHAMN! Gillar verkligen den staden! Vi gick på stan och sedan gick vi på ett ställe som heter Café Victor och tog ett glas shoppingbubbel (som alltså tas på en lördag, efter att man har shoppat lite..) men det var så himla mysigt där så vi stannade! Åt mat och drack lite vin och hade de så himla mysigt! Och sen gick vi till en ascool bar som hette K Cocktailbar och där hade de sjukt goda drinkar och vi hade det så himla trevligt! Sen blev det utgång i Malmö på det. På Koi.


Tåget som ska ta oss till Köpenhamn kommer!


Pölse var vi ju tvugna att börja med, så klart!


Madde och Sofie på K Cocktalbar.


På söndagen avslutade vi med en promenad nere vid stranden, bara jag och min Sofie.. Vi pratade om livet och framtiden och hus och barn och allt möjligt.. Älskar att bara prata med mina vänner och jag är så himla glad för Sofie skull för hon trivs verkligen! Och så stolt över henne för att hon bara släppte allt i Stockholm och vågade satsa på kärleken istället. MODIGT!