2

Twilight Breaking Dawn

I morgon är det dags.. Och jag (som är ett fanatiskt fan av böckerna) är inte alls så exalterad faktiskt.. Hela första delen av Boken Breaking Dawn är transportsträcka för det som händer i andra delen av boken. Plus att om de har delat upp filmen i samma delar som boken är uppdelad i så visar de PRECIS ALLT - och då menar jag ALLT som händer i trailern...



WARNING för spoilers (om man nu inte redan tittat på trailern):
Detta händer i del 1 av sista boken: De gifter sig, de är på smekmånad på en ö, de har sex, Bella blir gravid, Bellas kropp klarar inte riktigt av graviditeten, de andra vargarna vill döda Bella, Jake vill skydda Bella, Bella börjar föda/dö.
Detta händer i trailern: De gifter sig, de är på smekmånad på en ö, de har sex, Bella blir gravid, Bellas kropp klarar inte riktigt av graviditeten, de andra vargarna vill döda Bella, Jake vill skydda Bella, Bella börjar föda/dö.

Jag ser nästan inte meningen med att se filmen efter att man har sett trailern. SUPERTRIST!
1 Elin:

MEN, det är ju det som är så konstigt också..varför visa allt i trailern liksom? Innebär det att de kanske bryter på något annat ställe än det som känns naturligt! Men vad jag hade önskat att del två kom ut snart och inte om ett år! Vadå mjölka ut allt dom kan ur de stackars vampyrerna liksom =)



Men men oavsett vart de bryter så är det ju aldrig fel med lite Rob Pattinson =)

2 Hilda:

På den här stillbilden som visas på trailern så tycker jag Bella ser ut som tjejen i The Ring eller i Grudge.