2

Lasse & Jag

Min kära vän Krizz påminde migi början av veckan om en intervju som hon och jag gjorde med Lars Winnerbäck på marknadsfesten i Hultsfred 2001 (10 år sedan!!), eftersom vi jobbade med vår skoltidning Frizon då. Krizz och jag var på konserten (tillsammans med resten av V-by och H-fred ungefär) och sedan efter den så skulle vi gå back stage och göra vår intervju..

Men när vi kommer back stage så sitter hela bandet där och snackar och dricker öl, och vi är ju lite blyga (LASSE W liksom HALLÅ) så vi vet inte riktigt hur vi ska göra vår närvaro känd och liksom få vår intervju.. Men tillslut går jag helt enkelt fram till Lasse och säger: "Men du Lasse, ska vi gå ut och göra intervjun nu eller?". Det blev ganska tyst och sen reste sig Lasse och följde med oss ut helt enkelt.. Men efteråt höll jag på och dö för att jag hade sagt så till LASSE W liksom HALLLÅ! Tyckte det var svinpiningt. Haha!

Jag tog några bilder på Lasse till tidningen oxå.. hade tydligen inte världens bästa kamera ser jag nu, men men... den finns på nätet.


Om man googlar mitt namn så är denna bilden bland de första som dyker upp.. fatta att den ligger på www.winnerback.se, haha! Vilken talang jag hade redan då ;p Länk direkt till bilden: http://www.winnerback.se/?sid=archive&folder=bilder&id=-15165

haha ballt!

2 Kristin:

Och vem är det han tittar på Annelie - jag frågar bara VEM?? Jo - mig!! Fy fan vad bra vi var den gången. Och nu. Alltid.