1

Jag - Hurra!

Jag fyllde ju år i fredags oxå, och det firade vi som vanligt nere i Figeholm.
Fick så himla fina presenter:

    
Mina fina stövlar som jag fick av Rickards föräldrar och en väldigt vacker mugg från Paradisverkstan på Öland som jag fick av mor och far. Den ska jag ha på jobbet!


Fick ett fint nytt örngott oxå!


Fick dessa jättesöta Espressokoppar!


JA! Fick den rosa Stelton-kannan jag hade önskat mig av Mi & Daniel & Nisse


Fick dekorationer till mina Cup cakes av Nisse!

Fick dessutom en ny cykel!!! Ska antingen få en Monark eller en Crescent.. Har kikat ut två modeller som jag gillar väldigt mycket men har inte valt än.. Skitbra presenter verkligen! En ny cykel behöver jag verkligen, för jag har haft min senaste sedan jag gick i fyran och den har rost ungefär överallt.



1 Hilda:

Verkligen toppenpresenter!