0

Här ska tränas!

Idag har jag inhandlat världens bästa grej (ja jag vet att det är jättelänge sedan det kom).

Jag var iväg på löplappet och köpte en liten NIKE+ Sensor. Det funkar alltså så att man sätter fast sensorn i skon (och man behöver inte ha en Nike+ Sko heller, det trodde jag först, utan det finns små hållare så att man kan sätta fast sensorn på sin vanliga löparsko) och sedan registerar den hur fort man springer och hur långt coh skickar det till min iPhone. Sen har man en sida på www.nikeplus.com där man synkar ihop iPhone med sin sida och får se all statistik etc och så kan man lägga upp mål på om man vill springa oftare, springa snabbare, springa längre, bränna kalorier etc. Hur coolt som helst.. Så nu ska jag ut och springa! See ya!

Min MiniMe tycker absolut att det är dags att sätta igång nu: