0

Utmaningen - Dag 11 & 12

Dag 11 – Ett annat foto på dig och dina vänner

Hm.. jag måste se till att samla alla mina vänner och ta ett foto.. Och när Clara och Elin kommer hit i mars så ska det tas bilder på oss tre som bara sjuttsingen!

Lovar att detta inlägg ska uppdateras.. och så går jag vidare till 12:an istället!

Dag 12 – Varför började du blogga?

Jag började egentligen blogga dels därför att jag tycker att det är sjukt skoj att skriva om saker, men oxå för att ha en liten dagbok över vad som hänt under året.. eller åren som det blivit.. =)
Sen bor ju många av mina kompisar lite längre ifrån mig och då kan ju de som man kanske inte pratar med så jätteofta gå in och kika på vad som händer i mitt liv, och jag går in och kikar på deras bloggar om vad som händer i deras liv.. Så.. DÄRFÖR.