3

Tåg vs Flyg

Nu har jag bokat en nya resa!! Denna gång går färden mot:


MALMÖ!!!

Jag ska åka ner till Soff som ju har blivit Malmö-bo! Ska bli så himla trevligt med en helg bara hon och jag och massa mys. Och förhoppningsvis får jag väl säga hej till hennes sambo oxå, haha!

När jag skulle åka ner kollade jag på både flyg och tåg, och efter beslutsångest och tandagnissel (NOT!) blev det flyg. Flyget kostar 884 kr sammanlagt och tar 2h o 10 min tur och retur. Den billigaste tågresan jag hittade kostade i o f 681 kr - men den tog 11h (ELVA) tur och restur! Hittade en som var lite snabbare - 9h, men då kostade den 1 021 kr. HELT SJUKT JU!

spännande :D

2 Jullan:

Så skoj! Malmö är ju faktiskt väldigt mysigt, blåsigt och nära till köpenhamn :) Angående tågpriserna så håller jag med dig, galet dyrt..

3 Anonym:

Så skoj! Malmö är ju faktiskt väldigt mysigt, blåsigt och nära till köpenhamn :) Angående tågpriserna så håller jag med dig, galet dyrt..