2

Ful Frisyr

Jag var och klippte mig torsdags by the way.
Och det blev fult. Ovanligt. Nej.

Jag fick inte den person som jag bokat med.
Jag fick en annan människa. Jag gillade inte denna människan.
Hon visste inte vad skillnaden mellan att tunna ut och klippa upp var.
Så jag är väldigt uppklippt nu. Eftersom jag bad att hon skulle tunna ut mer upprepade gånger.

Jag gick därifrån med fult hår och besvikelse.
Mest besviken var jag över att jag inte hade vågat vägra betala. Det ska man väl egentligen göra när hela sessionen slutar med att hon säger: "Jag förstår verkligen inte vad du menar". Och jag bara kan svara med "Nej, och jag kan tyvärr inte förklara det tydligare".
Varför är man så himla feeeg och svensk för?! *Grr*

1 Malin:

Tycker det e dags för dej å hitta en frisör du blir nöjd med??



Har du provat Urban By Björn Axen på Norrlandsgatan? Där går jag och är alltid supernöjd när jag går!



2 Elin:

BILD TACK! Så illa kan det ju liksom inte vara =)