4

Hackar!!

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på ett hackande the Sims 2.. För det är nämligen på på Honeys dator.. Eller på och på... det skulle varit igång. Startade det för 38 minuter sedan.. Honeys dator är inte helt frisk nämligen.. men vad som inte heller är helt friskt är mitt Sims-spel.. Det är gammalt! Men jag kan inte spela det på min dator, för min dator har slutat läsa CD-ROM, i alla fall de flesta.. vissa brända funkar fortfarande men inga köpeskivor och inget som är viktigt. Dessutom börjar USB-ingångarna oxå hacka nu.. Tror aldrig min dator hämtade sig från när jag spillade "vatten" på den.

Då hade jag den inlämnad på nåt Sony VAIO center i typ Japan för de hade inget i Europa då.. Fick tillbaka allt med en massa tecken och fattade ingenting.. Min ena usb hade redan lagt av då (blev alltså inte lagad) och CD-ROM:en hackade, men ORKA skicka tillbaka den, vara utan dator i 2 månader (igen) och betala 2 000 kr IGEN!

Men nu funderar jag på att lämna in den för att se vad det skulle kosta att fixa det som inte funkar på den.. De har nämligen ett VAIO center i STHLM nu! Wiiie! (Tror tyvärr inte att jag kan hävda att den inte funkade efter att de lagade den, eftersom det gått typ 2 år sedan dess, SKIT oxå! Så går det när man är lat och hoppas att allt bara ska lösa sig av sig självt, som om datorn hade en förkylning eller nåt, som skulle gå över).
Antagligen är det billigare att bara köpa en NY dator.. Men jag älskar min lilla VAIO. Trots att den inte funkar till nåt.. OK, det lät inte helt friskt. Men den har varit med om mycket och är vit och fin.

Men i alla fall, vad jag skulle komma till var ju att jag inte KAN köpa ett Sims 3, för min dator läser inte CD-ROM och Honeys dator klarar knappt av Sims 2. Och därför spelar jag nu Sims 2 som något slags substitut för det jag egentligen vill ha och har velat ha i typ ett år; the Sims 3.

Det här kan vara mitt intressantaste inlägg genom historien. Hurra för det.
1 Tove:

hurra! =)

2 Hilda:

Jag dog nog lite av tristess tror jag.

3 Elin:

Ja, nu får du komma med något nytt =) Det intressantaste inlägget i historien är inte längre ett dugg intressant ;)

4 jullan:

uppdatera nu!