0

Dagens Outfits och Sånt

För ett tag sen tänkte ja: Shit jag ska ta en massa kort hela dagarna så att jag kan VISA vad jag har gjort och sånt och inte bara skriva och använda google-bilder.. för det är ju så himla mycket ROLIGARE för min kära vänner att läsa då. Och jag tog massa bilder ett tag, det var bara det att jag ALDRIG orkade lägga upp dem.

Men nu kan jag inte lägga upp dem alls för att min dator har cp:at ur!!
Den har raderat alla mina bilder och lämnat kvar de bilder som jag hade raderat. Hurra hurra! Hela sommaren är borta. Alla bilder från när vi gjorde i ordning lägenheten, alla bilder från när vi var på Grönan, alla bilder från när vi var och bowlade etc etc. Plus en massa skitsnygga idolbilder på Hilda.

Jag är så himla upprörd så jag vill kasta ut den genom fönstret. Jäkla kassa BAJSDATOR!