0

Melissa Horn - Underbara människa

Jag har ju sedan i mitten av förra året varit ett stort fan av Melissa Horn..
Egentligen kan man säga att hennes skiva var en av anledningarna att jag inte grävde ner mig och dog i samband med hela FJMBH & M&M historierna.
Hennes musik känns verkligen i själen.



I alla fall...
Jag missade hennes konsert förra året, det var slutsålt och jag var bortrest... och i år ville jag verkligen gå!
MEN, biljetterna tog slut på en sekund.

Sen igår (spelningen var på kvällen igår) så kom min kära kollega HC till mig och förklarade att han hade fått tag i två biljetter till kvällens konsert (vi hade diskuterat Melissa och försökt få tag på biljetter redan kvällen innan, men inte riktigt lyckats då) så mina drömmar gick i uppfyllelse!

Konserten får: AAAAA av fem möjliga annisar ;p.

Självklart tjöt jag som en liten gris när hon spelade "Vår sista Dans". Den är så mycket M&M för mig.
Lite lustigt att han hade valt just den kvällen för att hälsa på i Sthlm.
Antagligen därför låten KÄNDES så mycket just igår.

Underbara Melissa.



Melissa Horn - Vår Sista Dans