0

Vardag 9-16

Vet ni hur mycket det finns att titta på på tv en helt vanlig vardag typ mellan nio och fyra.. ingenting. Ingen kan gissa hur tråkigt jag har haft det idag. Jag har säkert varit inne på facebook hundra gånger. Iof så gjorde det att jag fick prata lite med en viss liten hunk som jag inte kommer träffa på länge, men ändå. Om man hänger på Facebook hundra timmar på en dag så borde man ju träffa på nån. Jag har t o m kollat på Nickelodeon, eller hur det nu stavas, för att det inte har varit nåt annat än typ days of our lives på tv. JAg har tittat på tecknade Djungel George. Stackars barn som kollar på sånt säger jag bara.

Jag älskar förresten Pinks nya video "Sober". Det är Jonas Åkerlund som gjort den. Syns mycket tydligt det med...man känner alltid igen hans videos, och så lyckas han alltid klämma in nåt svenskt. Han är grymmast. Sen när jag blir känd och ska vara med i någon cool musikvideo så ska han regissera den. Bra, då säger vi det.



Se HELA här: http://www.youtube.com/watch?v=89V7hvEmSD 
Snygg eller hur?