0

Soft helg...

Har haft en riktigt skönt helg.

I fredags var vi ute en sväng med jobbet på Kellys och åt mat och drack lite gott. Hur mysigt som helst. Förutom att jag kom på varför jag inte gillar att hänga där. Det är så hög volym hela tiden så man kan inte ens snacka med varandra. Och jag satt vänd mot tv:n så självklart kunde ingen få kontakt med mig. Jag och Mårten var tvungna att byta plats efter ett tag.. Vet inte vad det är för fel på mig, så fort det går att titta på en tv så kan jag inte slita mig. Stört. Det är ärftligt dessutom, eftersom jag fick det av min far. Hoppas inte mina barn blir sådana.

I lördags var jag bara hemma och städade och åt god mat, rostade rotfrukter i ugn. Mums. Jag älskar det. Sen kollade jag på Eagle Eye. Jag gillade den massor faktiskt. Riktigt skön film.

Och sen var det måndag igen. Och jag var på jobbet. Vi jobbar stenhårt med Scenvårsbilagan nu. Svenska Dagbladet vann förresten tydligen nåt pris för Europas snyggast tidning eller nåt liknande. Stolt över att jobba med den. Den är faktiskt grymt snygg och stilren. The way I like it.

Idag ska Gurra komma hit och kika på min lägenhet...