6

Världens Bästa Vecka?

Hela denna vecka har jag varit sjuk så den borde varit världens sämsta vecka. Istället blev den världens bästa vecka!
Och nej, FJMBH har inte förklarat mig sin kärlek ;p

Det började en helt vanlig tisdag..
Delade hiss med T upp, och han undrade hur det gick med bostad.. berättade att jag egentligen ville köpa men att jag inte hade hittat något jag var beredd att betala för. Efter det började jag tänka påure att jag faktiskt inte har kikat på några veckor nu. SÅ när jag hade fem min över surfade jag in på hemnet och kikade lite.. Och där hittade jag den vackraste lilla ettan i hela världen. På 35 kvadrat. Och den låg precis vid mitt jobb! Hurra!

Tyvärr var bjudgivningen redan igång. Men jag ringde märklaren direkt och hon var egentligen väldigt busy men kunde klämma in mig på lunchen! Så då tittade jag på den och den var underbar och jag blev KÄR! Så blev det en rafflande budgivning (tack gode Gud för att jag hade fixat ett lånelöfte) och jag "vann". Ochi Onsdags var jag och skrev på alla papper. Så nu är min underbara lägenhet min! Bara min!

Och jag flyttar in redan den 13:e december! Hurra för mig!
1 Tompa:

Ett stort grattis, verkligen :)

Det va på tiden, tar du älgen med dig hehe....

2 anni:

Haha nej, jag tror nog att den trivs bättre här tyvärr. Men jag kommer sakna sällskapet i sovrummet.. Haha!

3 Kristin:

Grattis!

vad kul :) Vart ligger den?

4 Hilda:

Grattis till dig! =)

5 Anonym:

Ohhhh! GRATTIS!!!!!!!! Fy fahn vad glad du måste vara nu!! Gud så kuuuuul!!! hurraaa! :D

6 Malin:

Det var jag som skrev inlägget... :) Såg nu att mitt namn inte kom med !