0

Teamfest!

Igår var det så äntligen dags för mig och resten av mina partypinglor (Jo P är oxå en partypingla) att sätta sprätt på våra pengar med hjälp av bl a show på Golden Hits och diverse drycker! 

Vi började göra i ordning oss redan på jobbet och Teamleader T serverade faktiskt lite vin redan en kvart innan vi egentligen slutar.. men det förtjänade vi! Sen drog vi vidare till Och Himlen Därtill där en riktigt spydig och dryg brud som själv tyckte att hon minsann var jä***gt mycket bättre än oss andra inte kunde ett fixa ihop ett bord åt oss. Vi drack skumpa och dricksade inget!

Sen åkte vi till Golden Hits och var på åttiotals Schlagershow! Hur skoj som helst! Rekomenderas! Sen dansade vi som galningar resten av kvällen, P och Ch och jag regerade mest! Vi har lugnt den allra roligaste gruppen på hela företaget, om inte i hela Sverige egentligen! Jag och Ca sjöng till och med Karaoke! (Ja, jag hade intagit alkoholhaltiga drycker). Jag sjöng Take Me to you Heaven och Ca sjöng Eloise. Jag sjöng med mottot att det ju inte är roligt om man sjunger bra.

Bildbevis: