0

Why?

Ibland går saker bara inte som man vill. Och jag har en känsla av att jag är inne i en sådan period just nu.

I fredags. Åkte jag til Lidköping. Och G. Och "vårt" hem. INTE skoj att packa ihop 3,5 år av sitt liv.
I lördags var jag med C & E och kollade på ESC. Varför förstår inte Europa att Charlotte Pereli regerar? Och varför har ingen talat om för Dima "jag-talar-inte-ett-ord-engelska" Bilan att det sista e:et i Belive är stumt? Och varför röstade folk på den ukrainska porrhoran?
Kommer tillbaka hem till G och finner världens argaste människa. Not so skoj.

Och söndagen var inte så mycket bättre den. Sitta på ett tåg och hänga i fem timmar. Och sen sitta i soffan och sega i några timmar till.

Och idag gick inget som vi ville på jobbet.
Om vi ska ta budget...? Är det inte bra om våra kunder får plats i tidningen då?

Försökte shoppa bort mina aggressioner. Eftersom S tydligen inte ville träna med mig. (Antagligen sur eftersom jag inte kunde hänga med henne/sova där på söndagen..)
Men jag hittade INGET. Shoppade lite bara för att! Kommer ångra det i morgon. Det enda vettiga jag köpte var fler H Ps! Me Love.

Ja, just det.