1

Undiscovered

Midsommarafton var hur mysig som helst. Vi (Jag + S + J + H) satt på en klippa i nåt grönområde... en ö.. i farsta. Vi satt precis på andra sidan vattnet av ett riktigt avencerat firande med Stång och Sång och grodor och nakenbad och hela köret. Mycket trevligt att sitta och lyssna på och sjunga med när man vill men slippa allt folk! V hade pick nick och sippade rött. Sen åkte vi hem till S och J och jag åt en halv halv sillbit.

Sen upptäckte vi att man tydligen inte ska gå ut i Sthlm på midsommarafton. Vi var vid Caféet, Ambassadeur och Blue Moon Bar, men inget var öppet. Hamnade till slut en lite stund på bar 54 innan det var dags att åka.. =) Varför hamnar jag ALLTID där?

Jag ÄLSKAR att upptäcka nya/gamla artister.. Och just nu älskar jag James. Morrison.

You think that I want to run and hide
That I keep it all locked up inside but I just want you to find me

I'm not lost; not lost, just undiscovered
And when we're alone we are all the same as each other

You see the look that's on my face
You might think I'm out of place
I'm not lost, no, no, just undiscovered

I'm not running
I'm not hiding
If you dig a little deeper you will find me

1 Martin:

Mysig midsommar..... Men 54???

Varför hamnar du alltid på ett fjortis ställe???

Skärpning!