3

EM Final 2008

Oj vad duktigt min lilla pöjk är. Ja, Torres så klart. Tyskland - Spanien 0-1 tack vare min lilla älskling.
Ganska spännande match i övrigt. Synd bara att jag råkar titta på den på världens minsta TV, så jag ser inte min lilla favvo så noga. Attsingen.

Jag vet inte om nån har missat det, men jag är inte Sofi Fahrmans största fan. Och varje gång jag går till tåget så är det numera hennes fula nuna som jag möts av. Jag hoppas att det är någon bakom henne som tvingar henne att sätta sig själv på reklampelar och på förstasidan på Sofis Mode. För annars är det åt helvete patetiskt. Och bilden som sitter uppe på busskuren på väg till Pendeltågsstationen är så fruktansvärt ful. Det syns verkligen att det SKA VARA en cool bild och få henne att framstå som snygg och hipp. Men hon ÄR INTE Sveriges svar på Carrie Bradshaw hur mycket hon än vill vara det. Hon är bara ful. Och jag stör mig något fruktansvärt på att jag överhuvudtaget bryr mig. Så otroligt uttråkad jag har varit idag..

OJ! ..min lilla favvo gjorde nästan mål igen. Men nu ser jag jonom inte.. Vart äääär han? Shit, vad jag önskar att jag var någon annanstans där det fanns en mycket större TV som är bättre att se sport på!

I morgon åker jag hem till underbara Östergötland. Sen kommer jag inte tillbaka till hufvudstaden förrän den 15-16:e där nån gång. Kommer sakna mina älsklingar här. Men träffar mina andra älsklingar istället! Och de träffar jag ju mer sällan. A+J here I come.
1 Kristin:

Torres! Mmmmmmmmm... He is lovely. Men Totti i Italien slår ALLA! Synd bara att han har så fult efternamn... Kristin Totti liksom?

2 Anonym:

Du är inte heller Sveriges svar på Carrie Bradshaw!

3 Martin:

Men Anni låter som om du, är lite avundsjuk på Sofi Fahrman! Håller med dig bruden är FUL. Skulle hellre se dig på bild i min busskur :)