0

When I drop You Boy..

...you'll need another toy, one that won't stand up for herself
When I knock you down, you'll need another town, where somebody's gonna talk to you.

Idag har jag gjort nåt jobbigt. Min ny VAIO gick ju sönder för ett tag sen.. någon spillde dricka på den.. hmm..?
I alla fall. I förrgår, efter att äntligen fått svar från mitt försäkringsbolag, försökte jag kontakta vaios kundsupport.. Men jag kom inte ens fram! Man var tvungen att ha ett nummer som stod under datorn för att få prata med nån! Irriterande.
Sen igår så hade jag med mig numret och fick snacka med en snubbe. Han sa att det var inga problem, de skulle komma till mitt jobb idag och hämta datorn. Men sen ringde nån och ville att jag skulle ringa upp, och det gjorde jag idag. Och då undrade han om vi skulle ta betalningen nu..? De ville ha 2278:- för att de skulle titta på den! VA!!??!?! Men sen snackade jag med min försäkringskille Kristian, och han sa att han betalade det. Men det sved fortfarande. Men i morgon har de lovat komma och hämta den. Jag saknar den. Hoppas de kan fixa den... Inte troligt dock. Skit.