1

Var är Boxen? Där är Boxen!

Skönt att vara i Sthlm igen. Och inte göra nåt. Eller jo. Shoppa. Blir alltid en massa bra shopping när darling J är här. Hon har bott hos mig denna vecka när hon jobbat här i den Kungliga Hufvudstaden. Mycket intressanta samtalsämnen på kvällarna.. Som pojkar som tror att sex ÄR som i porrfilmer och pojkar som inte har någon egen vilja. Och FJMBH så klart.. Mycket pojkar har det blivit.

Men tillbaka till det viktiga. Jag har köpt en ny väska, en DKNY. Och världens finaste Hunkydory-linne som är det dyraste linne jag någonsin köpt. PLus att jag hittade en jättefin Filippa K-kjol på rea! Kors i taket. Jag som aldrig hittar nåt på rea. Men det var väldigt basic. SÅ den kommer vara snygg i fem år till minst. Sen har jag köpt en väldigt... intressant.. BH oxå. I'll let you know how it went.

Jag var ju förresten i H-stad och hälsade på Hunky D.. Vi låg och solade på Tylösand.. Hur nice som helst. Och så träffade jag hans vänner. Jag har känt D i typ 4-5 år, men visst är det så att man inte känner någon på riktigt förrän man har sett dem i sitt rätta element? Med sina vänner that is. För mig var den en positiv upplevelse! Vi hade världens mest intressanta diskussioner. Bl a om de hade maskerader i de arabländer där kvinnorna måste ha burka. För i så fall kan de ju bara klä ut sig till Spök-plumpen. Om de måste ha svart burka alltså. För måste de inte det kan de ju spexa till det och klä ut sig till en bowlingkägla. Eller? Hur funkar det? Nån som vet?
1 =):

Den där Bh´n låter väldigt intressant må ja säga :)