0

Ibland går allt lite.. sådär..

Ja du, vad ska man säga? Mycket kan hända på en helt vanlig fredag..

S och jag var hemma hos mig efter att jag jobbat klart (S hade fortfarande semester i det fina vädret, lyllos henne) och lagade mat och drack lite rosé. Lyssnade på bra musik och planerade resten av året med alla ställen vi ska åka till (London och Halmstad bl a). Sen tog vi en taxi till Josefina och satt där och hade jättetrevligt. J kom förbi en sväng oxå. Mycket trevligt. Förutom att det bara finns 2 (TVÅ!!!!) tjejtoaletter! På ett ställe där man sitter och dricker alkohol. Jag vet inte om de som kom på det där någonsin har druckit alkohol tillsammans med tjejer. För alla tjejer jag känner får en blåsa lika stor som ett gruskorn ungefär så fort de luktar på alkohol. Snacka om puckat.

Sen tog vi en taxi till cafeét. Och fortsatte dricka och blev bästisar med ett helt engelskt rugbylag! Det var helt sjukt. Först träffade vi två killar som vi snackade med.. Typ "Will" och "James" (typiska engelskmans-namn var det i alla fall), sen kom en britt till.. och sen en till. Och tillslut kryllade det av britter. (Ja H, Jag var i himlen..) De var sjukt roliga att hänga med, men det blev lite mycket dricka kanske.. Allt jag kan säga att jag är ärrad för livet, haha! Kom hem vid halv fyra eller nåt och körde en S.

Onödigt att säga men jag var helt död på lördagen och hade extrem ångest.. Jag ska sluta ta med mig mobilen när jag går ut. Men sen kom M till mig och så hängde vi lite och bara tog det lugnt. Solade och snackade skit. Hon har ju semester nu den lilla tönten. Vi var i Midsommarkransen och åt på nåt ställe. Skulle testa A och Ms ställe Stabil, men det var ju bara en massa alkoholister och knarkare där. Och världens läskigaste man. Han låtsades inte ens om att han inte glodde. Han glodde t o m så mycket så han var tvungen att plocka ut sina hörlurar ur öronen. Läskig!

Sen på kvällen var jag hos S och J och grillade och kollade Jumper (ett krav till som jag har på min nästa pojkvän.. han ska kunna teleportera, känns som om detta kommer gå bra..). Filmen var rätt så bra faktiskt. Jag gillade specialeffekterna. Och han var lite småsöt... (Han spelade Anakin i Star Wars II & III för övrigt, visste att jag kände igen honom).

Idag har jag legat på stranden på Ingarö med J och S! Jättehärligt. Idag har det varit sommar på riktigt.