1

Sats igen.

  Jaha, då var det dags att börja träna på Sats igen då. Jag har ju absolut inte tillräcklig disiplin för att träna ordentligt och regelbundet utan att gå på pass. Då hamnar jag bara i soffan, och så sitter jag där resten av kvällen. Men när jag har pass att gå på (speciellt dansklasser) så har jag något att se fram emot i träningen, och då är det mycket lättare att komma iväg.   Nu ingår det ju något som heter Sats You också, som ska vara någon slags personlig träning, även om jag är väldigt skeptisk. Men nästa måndag (den 23:e) har jag mitt första möte av 3 med en PT. Fast den här personen verkar inte vara någon PT egentligen, för hon står inte med som PT på deras sida, och han som hjälpte mig snackade något om IPT (som tydligen stod för Intro PT förklarade de för mig när jag frågade - tydligen skulle man veta det) och att man inte fick de riktiga PT-människorna då... Så att marknadsföra SatsYou som att det ingår 3 PT-tillfällen när man blir medlem (som jag uppfattat det som i alla fall) verkar lite sådär.   Jaja, på måndag drar mitt nya liv igång med BodyCombat eller BodyPump (vet inte om jag får plats på BodyPump:en). Heja mig.  
1 Elin:

Heja heja! You can do it!!!