0

Joe Labero.

 
I söndags blev Joppe och jag bjudna på festligheter av Jopper mor! Vi fick följa med till Hamburger Börs och se publikrepet av Joe Laberos Show Inferno.

Det var en rätt så bra show.. Jag är glad att vi gick dit, men jag hade absolut inte betalat 650 spänn för att se den. Han samarbetade med någon slags amerikansk eldgrupp som jonglerade med eld, sprutade eld och sånt, och det flöt egentligen inte ihop alls. Det blev som om två olika shower som de försökt sätta ihop till en show, men inte riktigt lyckats. 
 
Laberos trick var coola så klart, en del av dem i alla fall. Men det var ganska många som man ändå kunde räkna ut hur de gick till.
 
Ibland önskar jag bara att man levde på 1800-talet (fast bara magivis - tänk om jag som kvinna levt på 1800-talet, fy sjutton gubbar säger jag bara!) så man kunde sitta det är och inte förstå alls och bara WOW!
 
Jaja.. Sammanfattningsvis: 2 magihattar av 5 möjliga.