1

Vår Ruset

För x antal månader sedan så pratade jag och darling Hilda om att vi skulle springa Vår Ruset, och vi skulle anmäla oss. Sen gick det ett tag och jag glömde helt bort att anmäla mig, men det gjorde inte Hilda. Jag har för mig att jag sagt till Hilda att jag glömt anmäla mig och anmälningstiden gått ut, men antingen har jag missat det, eller också har hon förträngt det, för idag - loppet är alltså idag - så hör hon av sig och undrar när vi ska ses, och i vilket segment vi ska starta. Ooops.

Förklarar för Hilda att jag ju missade att anmäla mig, och alltså inte ska springa varpå jag får en ledsen smiley av Hilda. OK, det räcker för mig för att jag ska känna att "Nu MÅSTE jag fixa detta", och tydligen kan man direktanmäla sig på plats.

Så efter jobbet idag ska jag dra dit, direktanmäla mig, och sedan springa med Hilda! OM det finns plats vill säga.
Herre min Je, känner mig inte direkt förberedd för detta men skit samma! Kommer bli en upplevelse, och vad gör man inte för en så fantastisk kvinna som Hilda liksom.
1 Kristin:

Fint gjort! Ni är så duktiga.

Svar: Tack! :) Det kändes VÄLDIGT bra!
anni