0

Lyxfrulle

 
Vi var och åt frukost på Clarion Sign med jobbet i morse, för att tacka av Bibbi som ska sluta idag. Och frukosten där är verkligen bra, mest för att de har precis ALLT man kan önska sig. På riktigt, jag lovar! ALLT. De har massa olika sorters bröd, massa sorters fil & yougurt, massa frukt, drycker, hudnra olika pålägg, bacon, kokt ägg, stekt ägg, skrammlade ägg, korvar.. Jag kan fortsätta i all oändlighet!
 
Och dessutom är den väldigt prisvärd, bara 195 SEK per person, vilket är väldigt lite om man jämför med många andra hotell här i huvudstaden. Bra start på dagen!
 
(Jag väljer att inte räkna med den sura gubben som sprang rakt in i mig vi spärrarna i morse (vi snackar inte "ojsan vi råkade nudda varandra" - vi snackar Gladiatorerna-tackling), och som heller inte bad om ursäkt, inte ens efter att JAG bad om ursäkt å hans vägnar. Det är verkligen en av de saker som jag tycker sämst om med att bo i Stockholm. Folk har inget hyffs. Är det verkligen så himla svårt att be om ursäkt?)