0

Alla Hjärtans Dag

Igår var det ju alla hjärtans dag, om det nu var någon som, mot förmodan, missat det.
 
 
Jag och min pojke firade inte så himla mycket, mest jag som blev firad genom att jag fick ligga på soffan (stukade foten i förrgår) och äta geléhjärtan medan Jesper lagade mat åt mig.. Helt underbart!
 
Och anledningen till att vi inte firade så mycket igår är för att vi ska fira så otroligt mycket I KVÄLL! Vi har nämligen bokat hotell! Fick ju ett presentkort på det när jag slutade på mitt förra jobb, och nu tänkte vi utnyttja det och unna oss lite lyx! Eftersom presentkortet var på en rätt så stor summa (och vi inte vill dela upp det, eller sova flera nätter) så har vi bokat den lyxigaste sviten de hade på stället; nämligen Bröllopssviten. Det blir den första och antagligen den NÄST sista gången man gör något sådant, haha!
 
Så vi kommer dra dit efter jobbet, dricka lite gott, och bada lite jacuzzi i vår svit. Sen kanske värma oss lite framför brasan, innan det är dags för trerätters middag i restaurangen. Sen blir det hotellfrukost på morgonen innan vi åker hem igen...! MYS!