0

Vill. ha. hus.

Just nu är jag så otroligt sugen på att flytta till hus. Att min syster och hennes man håller på att få klart sitt renoveringsobjekt precis som de vill ha det, är säkert en stor bidragande faktor. Och att Joppe har väckt mitt inredningsintresse till liv igen, big time, i och med att han också faktiskt är intresserad och har åsikter, är säkert också en stor bov i dramat.
 
Men med bröllopsplaner nästa år, och med tanke på vad ett hus faktiskt kostar, så blir det till att bara surfa inredningssajter och drömma sig bort än så länge.
 
Lite inspiration till framtiden:
 
 
 
 
 
 
 
Älskar betongtapeten från Concretewall, resten av bilderna har jag tyvärr inte källor på, då de kommer från min inredningsinspirationsmapp, men de kommer från olika inredningsbloggar; t ex trendenser och sånt..