1

Matchdags!

OJ. Idag ska jag spela min första match på ca 11 år.

Har ju varit sugen på att börja spela fotboll igen ganska längre, men inte riktigt känt att jag har haft tid. Men iom att jag numera har lite mer ledig tid att ta död på, så tänkte jag att: Vad sjutton, nu KÖR jag!

Så genom en vän så kom jag i kontakt med ett fint litet korpen-lag som heter Bråkmakargatan, och som så klart består av en massa fd Vimmerbybor - vilket ju är extra kul. Känner igen några av tjejerna till utseendet även om jag har noll koll på vilka de är.

Och idag ska jag alltså träffa alla för första gången OCH spela min första match. SCARY!
Men det ska bli så jäkla kul :)
1 Kristin:

Är du också med i Bråkmakargatan nu! Guld! Jag tror på er :) Håll en plats till mig tills jag är tillbaka!

Starkt av dig med dina tuffa beslut - kör hårt! Bokklubb snart?

Puss & kram!

Svar: NÄR kommer du tillbaka!?!? Bok-klubb = JA! Vems tur är det att bestämma bok?
Puss & Kram!
anni