0

Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig

Hm.. Tror jag har fyllt i sådana här listor för ofta för jag kommer typ inte på nåt nytt alls... Inte skoj... Är jag kanske lite för öppen mot ALLA jag träffar och så? Haha!

1. Jag vill verkligen lära mig picking.
På gitarr alltså.. Men jag har noll simultanförmåga i fingrarna så det känns som ett rätt så avlägset mål tyvärr.

2. Jag vill ha ett eget bibliotek
När jag flyttar till hus (JA: NÄR, det finns inte att jag ska bo i lägenhet resten av livet, och jag vill absolut att mina barn (om man nu kan få det, det vet man ju aldrig) ska växa upp i hus) är en av mina drömmar att det ska finnas utrymme för ett riktigt bibliotek där, med gröna lampor och stora bruna skinnfåtöljer.

3. Jag är blödig och gråter jämt till TV:n
Var verkligen inte alls det som yngre, det är något som har kommit på senare år.. Gråter till filmer, till serier och till och med till Extreme Home Make Over fast jag HATAR det programmet.

4. Jag gillar inte barn
Jag har aldrig varit ett stort fan av barn (de är ouppfostrade och skriker och hör absolut inte hemma på fina restauranger) och har alltid tänkt: "Tänk om jag ALDRIG kommer gilla några barn..?" men det är verkligen sant det där med mina barn och andras skitungar.. För jag har svårt för barn - men INTE barn som jag känner, som t ex min älskade systerson eller mina vänners underbara barn!

5. Jag och min Honey är ett sånt där par
Ja och då menar jag så klart ett sånt där par som man stör sig på (som jag alltid tyckt extremt illa om!), som hela tiden säger att de älskar varandra och tar i varandra och pussar på varandra och avslutar varandras meningar och känner varandra utan och innan.. ett sånt par! Och det är faktiskt hur härligt som helst! (Vi försöker att inte vara allt för mycket så in public, haha!)

Sen kommer jag faktiskt inte på fler grejer.. så det får räcka med fem!