0

Måste Erkänna

Alla som känner mig VET att jag har väldigt svårt för fröken Sofi Fahrman.

(Och nej, det har inget med att jag är avundsjuk att göra, faktiskt! Det har att göra med att hon verkar så jäkla självupptagen på något sätt. Och nej jag vet att jag inte känner henne och det påstår jag inte att jag gör heller, därav mitt verkar och inte är. Sen stör jag mig på att hon är med på minst 22 av 34 sidor i Sofis mode varje vecka..)

Men nu till saken:

Jag är inget stort fan av Sofi Fahrman, men jag ÄLSKAR hennes klänning från Elle Galan!


Bild från stureplan.se


Den är så himla fin och enkel och alldeles, alldeles underbar! Från Ida Sjöstedt by the way.

Men å andra sida Frida! Vad hände? Vad gick fel? Varför gick inget rätt? Hon om någon brukar ju vara kung på att klä sig efter figur och här ser hon bara ut som en stor fyrkant.. fast rektangulär..  eller nåt.
Jag vet inte. Men fint är det INTE! Håret däremot! WOW som vanligt..! Kanske borde jobba med hår istället..?