0

Hilda ♥ Måns ♥ Anni

Åh vad kul det var på allsången igår!

Hilda & Jag började med att äta nyttiga hamburgare (Delifresh Chicken) på Max (iof så tog vi mozarella sticks oxå, så det kanske blev ungefär i nivå med ett vanligt mål) innan vi tog spårvagnen ut till Djurgården och SKANSEN! Jag hade inte kunnat komma ifrån jobbet tidigare så klockan var typ 18:15 när vi kom dit (Det börjar ju 20:00), så vi trodde det var helt kört med sittplatser! MEN DET FANNS! (Tack regnet som kommit tidigare). Vi satt näst längst bak, men ändå i mitten.. Så MÅNS var jättenära oss!! i början av programmet när han sprang fram mellan alla raderna - HAN SER BRA UT.

Vi sjöng med (jättefint) i alla sånger, och skrattade åt snubben som satt bredvid oss och sjöng (med värsta operarösten), klappade i händerna väldigt hårt och länge och mycket, och hade som sagt a blast! Måste bli en tradition, eller hur HILDA?

Har inte sett om vi var med i bild ännu, men jag tror tyvärr att chansen är rätt liten, haha! Synd med tanke på hur snygga vi var:




På vägen hem ser vi att Grönan ju fortfarande har öppet!

Hilda: Ska vi gå in? Jag har två gratisåk!
Anni: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Hilda: Ska vi åka flygande mattan?
Anni: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Så det gjorde vi! Allvarligt, den där åkturen kittlar min kittelpunkt eller nåt för jag kan inte låta bli att asgarva mig igenom hela åkturen, JÄMT! Bra avslut på en helt underbar eftermiddag och kväll! TACK HILDA!