5

Mina Nya SKOR

Har letat efter skor över hela Stockholm, men de finns inte i min storlek någonstans!
Sen var jag hos systern i helgen, och lekte med världens sötaste lilla Nisse, och då var vi på stan en sväng.
Och vad hittade jag då? Jo, de skor som jag letar efter i hela Stockholm.



Visst är de fina!?! (Från SixtySeven)

Sen att det inte blir så mycket uppdaterat nu beror helt enkelt på att ALLT i vår lägenhet har lagt ner. Vi får ju både tv och bredband via stadsnät och det funkar inte nu så vi sitter hemma och kan inte ens kolla på IDOL =/.
Så vi spelar Mafia II för hela slanten. GRYMT skoj spel dock så det gör inte så himla mycket faktiskt =).
(Det är i alla fall ursäkten för de senaste dagarna).
1 Hilda:

Skitsnygga!

2 jullan:

ja vad fina! det var ju dom jag försökte förklara för dig...

3 Tove:

Är Angelina din idol? I had no idea!

Ja dejt vill jag ha! Måste kolla med David vilken dag som passar, men snart iaf! Kram



Ps: Jag vill ha dina skor! Acne har gjort liknande btw :) :ds

4 Kristin:

Jättefina!! Tack för senast förresten - mycket trevligt :)

5 Tove:

retsticka!