3

Härlig Helg!!

Åh vilken härlig helg jag har haft!

Den började med lite thai och vin tillsammans med massa djupa talks hemma hos Lina. Sen drog vi hem till mig för Mos kommer över en sväng och hade med sig sin lilla Puma. Ja, hennes lilla hund alltså. Så söt.
Jättehärlig och galen fredag.

På lördagen drog jag tillsammans med future Husband (som förövrigt heter Rickard... tydligen vet inte folk vad han heter eftersom jag bara skriver future husband eller honey eller sånt sött här, haha!) till Lidköping för att hänga med min kära vänner där! Åh vad jag har saknat dem! Var hos Elin och Johan mest, vi bodde där, och gosade med deras lilla Charlie som nu hunnit bli 4 månader! Snacka om charmigt leende hos den krabaten..!


Söta, goa, charmiga Charlie kör på sin "vad sjutton händer"-min.

Vi åt middag på lördagskvällen då även Clara och lilla Ellen var med (Fredrik var på grabbkväll hos Gustav) en stund. Sen snackade vi om allt mellan himmel och jord; politik, religion, bröllop, barn och allt möjligt. Så himla skönt att vi bara kan snacka om allting, och så himla skönt att träffa Elin igen! Fast det har gått lång tid sedan vi sågs sist så känns det bara som vanligt och som om vi träffades igår! Så himla skönt med sådana riktiga vänner. Och som både Elin och jag konstaterade, det är rätt ovanligt att man träffar så bra vänner ganska sent i livet.. Inte för att vi är gamla, vi är ju purfäska men ändå.

Nu ska det inte dröja lika länge tills nästa gång vi ses, har redan bokat in en helg då de ska komma upp och hälsa på oss uppe i Stockholm! Ska bli grymt skoj!

På söndagen sen var vi och kollade på Fredrik och Claras nya hus oxå! Jättefint! Man blir ju lite sugen på hus, men jag får nöja mig med vår alldeles underbara och perfekta lägenhet så länge. =)

1 jullan:

ohhh vilken söt bebis! när är det er tur? jag vill ha nån att gulla med :) ses på söndag typ, ska bli så hiiiimla mysigt. pusss sötnos

2 Elin:

Så himla skoj att ni kom! Ser galet mycket fram emot våran inplanerade helg i Sthlm! Kram kram

3 Hilda:

It sounds absolutely fab =)