0

Lady Gaga

ÅH så underbart!

Var på Lady Gaga tillsammans med herr Adolfsson i lördags. Vi kunde inte hålla oss och köpte biljetterna klockan 9 på morgonen samma dag, så platserna var ju inte ypperliga, men ändå OK. Vi satt typ högst upp, på läktare C som det heter, och jag höll på att kissa ner mig när jag gick i trappan ner till våra platser, en snedsteg och jag skulle voltat över räcket och legat i en platt massa på golvet av globen. Eller.. det trodde jag skulle hända i alla fall... men nu ramlade jag inte så vi slapp ta reda på om jag hade fel eller inte.

Men konserten i alla fall, var helt enormt cool. Hon verkar vara en så himla skön människa, och hon är otroligt begåvad och grymt musikalisk! Hon spelade piano och bara improviserade massor, hur bra som helst! Hon är en otrolig sångerska oxå, något som jag personligen hade mina tvivel om innan jag gick på konserten. Hon är verkligen en ARTIST. Hela konserten var en konstshow med ascoola videoinstallationer och med ett tydligt budskap; Var den du vill!



Helt frälst.