4

Kommentera MERA

Som det ser ut på min statistik så har jag ca 14 ganska stadiga läsare (Eller sju som kollar min blogg både hemma och på jobbet). Det läskiga är ju att jag inte har en aning om vilka dessa människor är, för det är INGEN SOM KOMMENTERAR (Förutom Elin, Hilda och Joko, älskar er!)

SÅ! Kommentera Mera så jag har koll på er för sjuttsingen!

I'll be watching...
1 Elin:

Blev helt förvånad av alla inlägg! Skoj att få en uppdatering! Har ju för tillfället inget liv så jag tycker det är superskoj att få uppdatering av andras. Detta med partaj i Sälen verkar inte helt dumt...även om du har katastrofdålig koll vart du ska =)



Du skulle se mig just nu: Jag dansar/ utövar aerobics till gamla pandorahits i vardagsrummet för att få Pyret att komma ut. Ett nytt low för att vara mig...men men. Har man inget liv så vad gör man. Kan grannarna se in i vardagsrummet så lär dom ju få något att skratta åt i alla fall...hehe..Håll alla tummar och tår du har att det drar i gång på riktigt snart! I am losing my mind om jag ska vara gravid massa mer veckor! Jag vägrar!



Jaja, du får ha det så skoj! Festa för mig med är du snäll. ( Har jag tur så kan jag i o f dricka rödvin redan nästa vecka...åhhh hoppas hoppas :))

2 Hilda:

Jag är två stycken iaf =)

3 Tove:

meh hallå! jag då?? :op

4 anni:

Elin: Haha, det går i perioder ibland blir det inget alls på flera veckor, och ibland blir det flera inlägg om dagen.



Tove: FÖRLÅÅÅÅÅT! Det var inte alls meningen att glömma bort dig! Men du har faktiskt inte kommenterat på länge.. så jag skyller på det =)