1

Gula Kärleken

Jag måste ju berätta om min underbara väska!

Jag ville ju ha en sådan där fin Alexa väska. Mulberry that is. Men eftersom jag inte är Paris Hilton så har jag inte så mycket pengar att lägga på en väska. Speciellt inte efter allt med lägenheten.. Väskan går nämligen på närmare 10 000 kr. Ja, det är tyvärr sant. 


                                   Mullan

Men, som den modebloggare-slav jag är (yeah, right) så surfade jag runt på en av mina favvobloggar (se listan till vänster) och där skrevs om att man tydligen kunde hitta fina liknande (ja nästan kopior faktiskt, men som inte låtsas vara äkta vara) på chicy.se. Och OJ vad fina de var! Och det fanns en gul en! I en lite mindre modell (vilket egentligen bara är ännu, ännu bättre) och OJ vad jag ville ha den. MEN.

Den kostade fortfarande ca 850 kr och det är mycket när man ska köpa ny soffa, ny säng, nytt köksbord, och nya gardiner etc. m.m. m.fl. Så jag beslutade mig för att avvakta. Avvakta med att köpa den alltså, inte att tjata om hur fin och underbar den var och hur mycket jag längtade efter att kunna köpa den när allt med flytten var klart. Någon gång under mitt tjatande så passade min underbara pojkvän på att köpa denna underbara väska till mig och sedan klarade han av bedriften att inte ens knysta för mig att han hade köpt den. Inte förrän jag började tjata om att jag nog skulle köpa den innan den tog slut tog han fram den från det hemliga stället (hemma hos sina föräldrar) och gav den till mig i Happy Birthday. Har inte jag VÄRLDENS bästa pojkvän?



Jag och min väsk-kärlek




Jag och Min Pojk-Kärlek


Nej, nu är det dags att gå till jobbet...
1 Hilda:

Han är fin han =)



Däremot är jag ärligt talat tveksam till munnen du har i headern.