1

VILL HA!

Åh, vad jag hatar mitt februari-köp-stopp just nu.

Hittade ett par perfekta skor på ASOS.



De kommer bli såååå fina till våren (för man behöver ju lite vår-treats nu så man inte går under av all snö). Men sen vet jag inte om jag vågar köpa skor på nätet heller, jag har ju inte världens lättaste fötter, som funkar i en specifik storlek i alla modeller.. fetingfötter har jag.. Små fetingfötter... men jag är sugen..

Vem har förresten beställt den här snön som kom igår? Tog mig kanske tio minuter extra att ta mig till jobbet (och jag GÅR till jobbet) för det var helt oplogat överallt och jag bara halkade runt som nån annan Bambi. Nåt positivt med snön är ju att jag egentligen inte behöver träna i em eftersom jag fick ett ordentligt pass på vägen till jobbet. Det känns alltid lika fräscht att komma till jobbet och svetten bara rinner... Mumma!
1 Hilda:

Så läckra till solbränd hud!