1

Tack Malin..

..för att du hjälper till att sysselsätta mig när hela systemet på jobbet ligger nere.. (som vi verkligen behöver för att kunna jobba). Detta har jag alltså stulit från Malins blogg.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, men det tänker jag inte skriva här...
Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag har gått en kurs i Medieplanering.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jopps. Min barndomsvän Lowisa!
Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!
Vilka länder besökte du?
England & Spanien.. tror det var det bara.. Men jag var i Spanien två ggr. 
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En till bokhylla.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
När jag fick reda på att jag skulle bli Moster. Men jag kommer inte ihåg när det var..
Vad var din största framgång 2009? 
Att jag lyckats bra på jobbet!
Största misstaget?

Att jag inte sett fler musikaler.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, har varit på AKUTEN för första gången i mitt liv. Något så glamouröst som urinvägsinfektion som  gått upp i njuren.
Bästa köpet?
Oj, svårt! Mycket! Semestern till Barca med Soff, Helen och Madde, med några stänk av Marielle!
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & GOD mat.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla mina vänner! Hela tiden.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Allt med Melissa Horn. Alla bra Partylåtar!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. I slutet i alla fall. Post FJMBH.
Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Fegat.
Hur tillbringade du julen?
Hemma i CHEEEESA. Så klart.
Blev du kär i år?
Jo, det blev jag nog.
Favoritprogram på TV?
GLEE!
Bästa boken du läste i år? 
New Moon, för hundrade gången.
Största musikaliska upptäckten?
Hm... upptäckte ju att Natasha Bedingfield var bra! Och Samuel Ljungblahd! 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En kamera! Rosa var den oxå!
Något du önskade dig men inte fick?
Ja, en platt-TV. Eller bidrag till en sådan...
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var i Figge (så klart) med vänner och familj.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade kunnat bjuda alla mina vänner på värsta resan kanske..? Drömma går ju.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Allmänt het.
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj, nya bekantskapet och gamla. Semestern.
Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson..?
Vem saknade du? JOKO, vi sågs absolut inte tillräckligt ofta.
De bästa nya människorna du träffade? BÄSTA? Kan man säga så? Det var många! Men Madde i Barca var ju rätt ny. Och underbar. Vilka träffade jag mer..? Icke-pojkvännen...? ;p

Nähe, systemet funkar fortfarande inte...
1 Malin:

Haha, varsegod! ;)