1

ÅH!

Varför står det hela tiden på blogg.se:s första sidan om allt som Marie Serneholt bloggar om? Hon bloggar väl på Elle? Och Elle har väl inget med blogg.se att göra eller? Eller har jag missat något?
Och jag brukar bara störa mig men inte klaga, men idag kunde jag inte låta bli. FÖR, först skrev de om en bloggare som bloggat om att GREASE-musikalen (som fröken Serneholt är med i) inte alls sög (som alla recensenter skrivit) utan var jättebra! Och UNDER det (alltså PRECIS under) står det om ett av Maries egna nya inlägg. KAN DET BLI MER OBVIOUS att nån på blogg.se sitter och har en stor crush på Marie S?



Inga kommentarer.. (Men titta hur hon ser ut!!)

..inget ont mot henne personligen. Men jag gillar henne verkligen inte.
1 Clara:

Då är vi två som tycker sådär om fröken Marie! Hon känns ja vad ska man säga FEJK. Titta på bilden, heregud hur kunde Måns välja henne???? Sen är det väl bara jag som helt har missat att du är ett vi nu för tiden. Vem är den lyckliga! kram