4

Min teori börjar krackelera...

..hm.. Det här med att "Alla män är otrogna svin (jag kommer aldrig mer kunna ha ett normalt förhållande)" - teorin som jag har haft ett tag nu.. tillsammans med många av mina vänner.. den har börjat spricka lite grann faktiskt..

Igår var jag nämligen ut och drack lite vin tillsammans med en person av det motsatta könet.. och han visade sig faktist vara helt normal. Han hade inte flickvän.. inte ens en sån där som det är väldigt dåligt med jsut för tillfället eller nåt! Och han hade inte varit otrogen när han hade haft flickvän (sen kanske man inte är jätteärlig när det gäller sådana saker andra gången man träffar någon men men). Och han hävdade bestämt att han inte gick ut för att dra hem ett one night stand.. längre.. men ändå.

Så det kanske finns hopp för världens ändå.

(Observera dock att detta inte på nåt sätt är en kärlekshistoria utan bara ett konstaterande om att det faktiskt finns vettiga människor i världen).
1 Anonym:

Haha, ju löv him!



Men skönt, då finns det hopp.

2 Chris:

Kär o Galen hihihih

3 jullan:

kul att man berättar saker för sina bästisar!!!

4 anni:

Haha det är ju bara det att det inte finns nåt att berätta din lilla Porr-Apa! =) Älskar dig oxå honey. Ses i helgen.