0

Bra saker, och dåliga.

BRA SAKER:
Igår var jag på Soffs 25-årsfest. Massa trevliga flickor med massa trevlig mat och trevligt vin. Det var verkligen jätteskoj att träffa Madde igen oxå (som var med i Barca). Sen senare så fick Soff sms från sin syssling som hon fick reda på för en vecka sen att hon hade, och han och massa kompiar kom dit med. Grymt trevligt folk! Sen skulle vi gå ut men det är inte lätt att komma in någonstans när man är 3 tjejer och 5 killar.. hm..? Dessutom hade Soff glömt sitt leg. Allvarligt (jag är ledsen Soff) hon SER INTE ut att vara under 18 år.. Men vi kom verkligen inte in någonstans.. Så vi åkte hem till Soff igen och festade vidare.. (eller jag somnade på Sofies soffa). Men det var en jätterolig kväll! STÖKiG!

DÅLIGA SAKER:
Min underbara blå klänning som jag skulle ha på mig igår, kom inte fram i tid!! Det STOD i mailet att den skulle kommit senast i onsdags.. STÖRIGT!