2

Kärleken är DÖD

Jo det är sant.

En majoritet av de killar jag träffat de senaste kanske 6-7 åren har haft flickvänner. Ja, det är dåligt av mig. MEN det är INTE mitt ansvar. Speciellt inte om man får reda på det i efterhand.

Senast nu i helgen träffade på en liten pojk (militär igen, surprice, jag börjar tro att britter inte är min last längre) som var väldigt flörtig och trevlig. MEN efter ca 12 timmar tillsammans kryper det fram att när han flyttar upp till sthlm så kommer han inte flytta ensam. Nej, just det. Hans flickvän ska ju flytta med honom. Fast just nu är det verkligen inte bra mellan dem och han vill egentligen inte att hon ska flytta med.. åh, vad jobbigt. Stackars, stackars honom. Buhu.

Så.. jag skulle chansa på att det finns ca 10 av hundra killar där ute som verkligen älskar sin flickvän och som ALDRIG skulle vara otrogen. På något sätt.

Och undersökningar visar att romantiska komedier höjer tjejers förväntningar på killarna så mycket så att det är därför förhållandena inte håller. Nja, pojkarna kanske skulle sluta hålla på med andra istället..?
1 Ö:

Så är det alltid. På 1 bra pojke finns det 10 dåliga. Men den bra är också väldigt bra...

2 Tove:

babe! fattar inte vad de är för karlslokar du träffar? anywho, jag är inte värsta frisören. eller jo, VÄRSTA frisören. men inte på ett bra sätt. ^^