3

Hemma igen!

Nu är jag hemma i Sthlm igen. Efter många turer på semestern: Figeholm, Tranås, Barcelona, Öland, Kisa, Norrköping m.m.

Kommer lägga upp lite bilder och sånt ikväll på första delen av semestern när jag och Joko var på Äspö och gjorde massa turer med Eriks båt! Hur mysigt som helst! Där har vi svensk sommar när den är som bäst.
Östkusten regerar.

Sen kommer kanske lite bilder från Baca oxå. Men inte från min kamera eftersom jag blev påhoppad och rånad av två äckliga spanjorer som stal ALLT. Min plånbok, med bank- och körkort, min älskade nya fina kamera (rosa), samt min beloved Xperia! Hoppas han får en micro i huvudet och DÖDEN DÖR!

Nu är lunchen slut och jag måste JOBBA! Hurra för att vara tillbaka på jobbet igen...!
1 Kristin:

Bra idé! När? Har du fortfarande semester? Jag är ledig i två veckor nu & har massor med tid!



Fan vad trist med rånet! Jag blir arg :( Jävla typer.



Kram!

2 Tove:

NÄÄÄ RÅNADE DE DIG?? Fi faaan! Slogs dem?? De skall DÖDEN DÖÖ FO SHO!

3 Ö:

Du får råna nån spansk turist här i Sverige och säga att ni är kvitt sen...