1

Skansen!

Igår var jag och Daniel på Skansen hela förmiddagen! Hur mysigt som helst. Perfekt väder! Solen sken och vi tog Djurgårdsfärjan från slussen ut. Lovely.


Söta... eh.. vad är det de heter nu igen?


Gullig liten apa på Skansen Akvariet..


Björnarna var helt galna.

Vi var inte bara på själv skansen, vi var på skansen akvariet oxå. För Daniel ville att jag skulle botas från min spindelfobi. Så jag gick och var nervös inför dessa spindlar som jag skulle kika på heeeela dagen. Jag vågade nästan inte ens gå in, jag höll på att vända vid ormarna.. Och sen var det inga spindlar där alls..! De måste varit på semester eller nåt. JAg blev nästan lite besviken. Jag hade ju gått omkring och var skitnervös helt i onödan. Daniel fick gå före mig hela tiden så att jag inte skulle bli överraskad... Man fick iof klappa en spindel om man ville, i klapphörnan. Men jag struntade i det..

Sen gick vi och åt glass och promenerade hem till Daniels lägenhet. Nu är han oxå Stockholmare, haha!

Sen, på kvällen, satt vi på Medis uteservering och drack lite vin. Nja, jag drack vin. Daniel drack whiskey och irish coffee. Vem dricker egentligen Irish Coffee? Är inte det bara en massa gamla tanter? Och så Daniel då...

Hur härligt som helst! Det kändes verkligen som om det var sommar. NU längtar jag till den riktiga sommaren...
1 Tove:

lemurer!