2

Ellen & Clara & Elin

I lördags åkte jag till Lidköping!! Eller rättare sagt till Skövde. Där Elin, Clara och lilla söta Ellen kom och hämtade mig. Sen åkte vi till Hjertbergs och handlade.. Det var HUNDRA år sedan jag var på Hjertbergs.. Väckte mysiga minnen.

Sen satt vi i flera timmar och tittade på när Ellen lekte på golvet. Hon är såååå fin. Och hon ser precis ut som sina kära föräldrar. Mest Fredrik. Och hon är så glad och mysig. Och hon gillade mig! Och jag tyckte inte att det var jobbigt att ha henne hos mig! Jag visste hur jag skulle ta hand om henne. OJ, om jag inte aktar mig nu så börjar jag väl bli sugen på knodds.

 
Ellen och Anni gosar..

 
Ellen gillade att gosa in sig i min hals och mitt hår..


Hon gillade även att dra i mitt hår... hon är stark.

 
Coola Tjejen..

(Bilderna har jag stulit från Claras blogg)


Sen lagade Elin jättegod mat åt oss. Pasta med Mozarella och spenat och korv och massa! Sen drack vi lite vin och pratade skit tills det var dags för Clara och Ellen att åka hem. Då drack jag och Elin lite mer vin och sjöng LIPS på XBOX 360 och sen gick vi till Statt. Nostalgitripp. Där dansade vi konstat i 2 timmar så att vi var tvungna att dricka vatten för vi svettades så mycket. Sminket rann och vi var nog inte asheta! Men vi hade sjukt roligt!

På söndagen fick jag träffa Johan och Fredrik oxå, de hade varit på whiskeymässa i Trollhättan. Trevligt att träffa dem. Jag gillar mina lidköpingsvänner...

Kändes lite vemodigt att åka och lämna mina flickor. Men jag kommer komma tillbaka snart igen. Saknar dem och vill inte missa för mycket att Ellens framsteg i livet. Tant Elin ska lära henne mode.  Och Tant Annelie ska lära henne ...andra bra saker.. som att äta god mat och gå på hippa ställen och dricka gott vin. När hon blir äldre.

1 Hilda:

MammaAnni. Hihi

2 anni:

Skrämmande.. =)