0

Idol? Jag?

1. Ponera att du slår vad med en kompis om att du skulle ställa upp på idol. Hur mycket skulle du kräva för att delta?
Eftersom det innebär att jag skulle skämma ut mig, men ändå tycka att det var lite roligt skulle det nog inte krävas så mycket. Men jag tror aldrig att jag skulle klara av det.. jag skulle vilja klara av det, och då skulle jag göra det om jag fick betalt, men jag skulle antagligen bara gå in och kräkas på juryn och sen springa därifrån.

2. Hur skulle du reagera om du blev totaldissad av juryn?
Jag skulle förstå dem. Singstar.. fine! Celine Dion? Nee...

3. Vilken låt skulle du sjunga på audition?
Nån maffigt 80-tals powerballad... Typ It must have been love..
 
4. Vad skulle du helst vilja ha för artist-image om du gick vidare?
Kåt, glad och tacksam?

5. Om du verkligen kunde sjunga och det gick bra för dig skulle du då kunna tänka dig att ge upp ditt "vanliga" liv för en artistkarriär?
OM det var tillräckligt mycker mer glammigt än mitt nuvarande liv så. sure! Men glammfaktorn i mitt liv just nu är ju svårslagen.. häromdagen var jag t ex ute med en kändis. Kanske inte för så många. Men för mig i alla fall.