0

Hey, shut up..

...don't lie to me
you think im blind i've got eyes to see
and hey mister how do you do
oh pardon me i thought i knew you
Would you stand back baby, 'cause I want to get a better look.
This big man who couldn't handle the little bit of love he took.
Hey, hey have a heart, have a heart
oh yes, If you don't love me why don't you let me go
And baby, have a heart please
Litlte by little you fade and i fall apart

I fredags var ju jag och darling S på mingelparty på Boulebar. Inte visste jag att det var så skoj att spela boule. Men vi hade riktigt roligt! Och träffade jättemycket trevliga människor! Det är en av sakerna som jag gillar med Sthlm, att folk är öppna för att lära känna nya människor.. Efter att vi hade varitpå boulebar, och mitt lag hade vunnit mot alla lag, utom det som hade förlorat mot alla de andra lagen, så gick vi vidare till Noric Light Hotel. Där åt vissa av oss mat och sedan drack vi drinkar och minglade till de stängde och vi var tvungna att gå. Då bestämde sig S för att det var dags för henne att gå hem, men jag var inte alls klar! Så jag gick vidare till Solidaritet med mina 4 nyvunna vänner; S, L, R och A. Där skakade vi rumpa tills klockan 4 innan det var dags för mig att åka hem.. EN helt underbar kväll! Så det måste vi göra igen.

OJ, nu måste jag skynda mig! Ska iväg och se Glada änkan på Folkoperan! Spännande!